۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۹:۳۴

جانشین سابق نیروی زمینی سپاه:

تهدید ایران در جبهه امنیت و دفاعی بی‌نتیجه است

تهدید ایران در جبهه امنیت و دفاعی بی‌نتیجه است

قزوین -یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز علی‌رغم محاصره و وجود شیطنت‌های متعدد در اطراف کشور، در امن ترین شرایط هستیم و تهدید ایران در جبهه امنیت و دفاعی بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار عبدالله عراقی شب گذشته در یادواره شهدای بخش کوهین استان قزوین با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب اظهار کرد: پیوستگی شهدا، جانبازان و رزمندگان با مردم و مسئولینی که به دنبال خدمت به مردم هستند ناگسستنی است.

وی افزود: هرکسی که به دنبال خدمت به این مردم در هر صحنه‌ای است با شهدا پیوند داشته و اگر به وظیفه خود در خدمت به مردم کوتاهی کند به شهدا خیانت کرده است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: آنچه حاج قاسم را آسمانی کرد و به او عزت داد تلاشی بود که برای خدمت به مردم و در راستای رسالت شهدا انجام داد.

وی تأکید کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به مردم از طرق مختلف به میدان آورده و بر همین اساس امروز روز کار و تلاش است تا بتوانیم این برهه حساس را پشت سر بگذاریم.

عراقی تأکید کرد: امروز علی‌رغم محاصره و وجود شیطنت‌های متعدد در اطراف کشور، در امن ترین شرایط هستیم و تهدید ایران در جبهه امنیت و دفاعی بی‌نتیجه بوده و فایده‌ای ندارد.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی کشور مردم را آزار می‌دهد و نیاز است مدیران این کشور با تمام توان و تلاش در میدان حضور داشته باشند تا این مردم در اقتصاد نیز آرامش داشته باشند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: ایمان واقعی توأم با عمل استقامت را به دنبال دارد و وقتی استقامت در مسیر خدا ایجاد شد خدا نیز به یاری خواهد آمد.

وی اضافه کرد: دفاع از حق تا مرز شهادت نشانه صدق ایمان است و اگر صدق ایمان داریم تا مرز شهادت باید دفاع کنیم و این همان چیزی است که شهدا و رزمندگان اسلام به آن رسیده بودند.

عراقی انتظار شهادت را یک ارزش دانست و بیان کرد: حاج قاسم همیشه دنبال شهادت بود و سال‌ها بود در عطش شهادت می‌سوخت و دیدیم که چگونه این ارزش در او تجلی پیدا کرده و خدا به او عزت داد.

وی شهادت را باعث سرافرازی انسان دانسته و تصریح کرد: اثر افراد بعد از شهادت دوچندان می‌شود کما اینکه امروز اثر شهادت حاج قاسم رو دنیا به‌راحتی درک می‌کند.

جانشین سابق نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: مقاومت برآمده از شهادت، کشور را به اسطوره‌ای از مقاومت تبدیل کرده و رجزخوانی برخی همسایگان جای نگرانی برای این کشور نگذاشته است.

وی در پایان یادآور شد: امروز ساختن کشور نیاز به همراهی و همدلی همگان دارد و مشکلات کشور با همراهی و مدیریت و برنامه‌ریزی قابل‌حل است.

کد خبر 5322608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha